Thursday, October 08, 2009

Kepenatan Yang Membahagiakan

5 Comments



Satu lagi hari yang bahagia buat saya. Tapi starting dia a
gak scary sikit, dengan bang on the window, angin sejuk (*cehh, padahal tingkap tutup tau, macam mana tau, ntah). Pokok pun goyang-goyang. Lepastu dalam keadaan saya penuh kemamaian, tibalah satu msg dr cikgu mengatakan kita delay la pg pulau, hujan, saya pun balas oky, haha macam jahat kan tapi serius separuh sedar, pastu sambung tidur balik pulak tu. Elleh, kamu takyah poyo, siapa tak suka tidur hujan--hujan wehh. Macam pucuk dicita ulam mendatang. Bagai mengantuk disorongkan bantal, disejukkan hujan. Ahaha.

Selepas itu, berlaku pula kejadian yang tidak diingini walaupun ia sudah berlaku 3 kali ke atas diri saya. Tapi saya tak akan cerita, biarlah cikgu, nabihah, pak
cik tu dgn family saya je yang tau. Haha, malu oh, cannot2.


Maka pada pukul 11, kuut, cikgu dan nabihah yang baik datang ambik saya, dan kami ke Filipina Market, iaitu Pusat Kraftangan Kota Kinabalu. Kat sini dijual baaaaanyak sangat kristal, pearl, brooch, t-shirt, crafts, dan macam-macam lagi. Nak tahu, datang tengok sendiri lah. Haha. Takde pemandu pelancong, panggil saya, bayaran, belanja apa saya nak, ahaha. Lepastu, tips membeli-belah dekat sini ialah kalau tanda harga barang tu tulis RM100, kamu mintaklah RM50 sure dapat, silap-silap lagi murah pun dapat.

Lepastu, kami ke shopping mall kegemaran masyarakat Sabah, Centre Point. Jalan, jalan, pusing, pusing, kemudian ke Warisan Square pula. Dia buat ala-ala street mall gitu dekat situ. Makan donat apple besar. Lepastu, baru teringat tengok jam, laaa, dekat pukul 3 daa. Then rush balik bilik hotel yang luaran dia tidak menggambarkan dalaman. Cantik oh. So don't judge book by it's cover eh. Kemudian mereka ke rumah saya, dinner, di Taman Persahabatan, haha.


p/s: Cikgu, Nabihah, thank you sangat-sangat-sangat-sangat. Alaa, nak pegi Manukan.

5 comments:

Anonymous October 12, 2009 at 1:12 AM

wow..nith..
serios.ko mang rpt ngn ustza ko 2 ka??
hahah..
soo sweet lar korg..
hahaha.beslar dpt cigu mcm 2..
huhuhu

anith~ October 12, 2009 at 1:46 AM

haha. yaaa, rapat sangat.
cikgu memang rapat dengan ramai anak murid dia. Alhamdulillah. memang syukur+beruntung rasa. Best? Sangaaaaaaat.

Anonymous October 13, 2009 at 4:43 AM

ustajah..anith x yah la masukkan gmbr 'tut' uh.wawawa..

Anonymous October 13, 2009 at 8:38 PM

huhu.ko tauu ka.aku ne sepa?
emy okaayy..jangan tak tau..haha
beslar kamu..dpt jln2..
bila lg ko mo jln ngn ehem~ehem~.
huhhuhuhuhuhu

anith~ October 27, 2009 at 9:28 PM

to cikguu~
cikgu ana da delete daaa, gambar tuu. hahahahaha.



to emy~
laa, emy ke, haha, ehem~ehem~ sapeeeeeeee. hahahahaha.