Wednesday, October 07, 2009

Teruja. Bahagia. Terkejut.

1 Comments

Hari ni, bangun pagi, teruja amat, tahap tidakboleblaa,

last day puasa,
last day sekolah,
last day SMU!

And Alhamdulillah, by 11 a.m, the exams is finally over. Haha. Jeritan di sana, sini. By the way, pengalaman exam quite great, funny, maaalluu. Aaaah. Korang dosa gelakkan saya. Gaaa. Daaa, sape yang tak tahu diam.

Paper-paper, kalau kamu tanya saya boleh jawab tak, memang lah boleh tapi tak tahu la betul ke tak, heee. Haha. Paling best buat karangan BM. Kertas 1, 6 pages penuh. Kertas 2, 9 pages. Kesimpulan, jari putuss. Haha. Serius la rasa macam urat-urat sendi pun tulis sekali oh. Merah jangan cakap. Wajah tulisan tu, heee, yang pasti lagi okay dari cakar ayam lah.

Maka, selepas berlalunya hari-hari payah dipenuhi tidur cuma berapa jam, walaupun katil dah menggoda macam apa je, duduk saja tidak buat apa-apa cuma di dalam kereta, dipenuhi risau, takut dan nervous berpanjangan, siapa tak ada perasaan bahagia itu memang kena pergi jumpa psikiatri.

Tetapi kebahagian saya bagai mencapai tahap takde limit apabila tiba-tiba wujud (*cehh, wujud) dua wajah yang amat dikenali tiba-tiba dekat sini. Gaa, buat surprise tahap tak agak.

Macam tidakbolebla, bila tiba-tiba je ada muka cikgu dengan nabihah dekat sini. Dah lah waktu diorang datang tu saya tengah sibuk dengan handsfree saya, tak ke terkejut natrium benzomat bila angkat muka je, ada muka diorang. Macam mimpi je, dah la saya memang tengah ngantuk kut.

Haha, tapi memang gembira, happy, suka, syukur, terharu sangat of that. Thank you, thank you, thank you.

Oleh itu, hari last exam saya, saya dijemput oleh cikgu dengan four-wheel-drive, konoon, haha, dan terus dibawa ke Jesselton Point, kemudian ke 1Borneo, dengan baju sekolah. T_T (selambapapaje)

Then baru balik rumah, penat amat. Tapi yang penting exam habis, yay, haha. Cehh, padahal sebulan lagi final exam tau. Macam apa je keluar je last paper tadi, terus diorang cakap, eh ambik jadual exam lah, huh?, ee, penghancur kebahagian betul.

p/s: Cikgu, Nabihah. THANKYOOOUU!

1 comments:

Rosbee October 8, 2009 at 2:00 AM

Welcome. besok nak pergi Pulau Manukaaaaan!