Friday, September 18, 2009

Raya!

2 Comments

Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri semua orang!

Some regards:



Family:

Pleading all of you to forgive all mistakes I've done. Thank you for everything I can hardly count. Loving you with all my heart. Can't wait to gather again.


Guru-guru saya:

Saya mohon maaf di atas segala kesalahan saya sama ada sengaja mahupun tidak disengajakan. Terima kasih di atas segala ilmu yang telah dicurahkan, pertolongan yang tidak terhitung banyaknya dan pelbagai lagi perkara yang tidak mampu saya senaraikan di sini. Mohon dihalalkan segala ilmu yang telah cikgu-cikgu ajar. Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir dan Batin. Saya sayang cikgu.

p/s: Bajet macam mereka baca, heh, takpe lah.



My dears di Kuala Lumpur:

Hoping all of you to forgive all my mistakes, thank you for being such nice friends, sorry jarang contact korang. Doakan SMU ana. Prepare hadiah siap-siap. HAHA.

p/s: Jumpa jooooom! Korang tak rindu Aliyah ke.


Dearvar and the others di Sabah:

Maaf atas segala salah dan silap Anith, thank you atas support yang tak putus-putus. Glad to know all of you. Dah, dah. Cukup-cukup lah tu raya, pergi mengafal. (*macam cakap kat diri sendiri je, hehe)

p/s: duit raya?



Siti Noor Farhana bt. Ali:

Happpppppppyyy Birrtthhdaaaaay! Haha, tua! Okay, may Allah bless you now and always. Wishing you the best of luck in everything. Sayang kamu. Hadiah, nanti-nanti lah.

Rindu korang semuaaaaa.


Cikgu Shikin:

Cikgu, ana minta maaf atas segala-gala-gala-galanya. Terima kasih sangat-sangat-sangat atas semua-semua-semua nya. Ana macam terhutang budi sangat dekat cikgu nih. Saaaaaayang cikgu. Heh, gelabah.

p/s: Rindu cikgu jugaaak. Jumpa?


Orang-orang lain:

Selamat Hari Raya! Maaf zahir dan batin!


Gooooooodbyyyeee! Kuala Lumpur tengah tunggu.

p/s: Sorry, macam tidakbolehbla (tbb), saya macam gelabah campur teruja amat sekarang. :D

Tapi at the same time, saya macam sedih amat, Ramadhan dah nak habis oh. Kenapa macam cepat amat Ramadhan tahun ni. Macam tak puas oh. Macam tak betul-betul dapat advantages dia lagi tau. Rasa macam baru je, diorang kecoh-kecoh bila puasa, tengok ni orang kecoh bila nak raya pulak. Sedih oh. Saya macam rasa fail lah kali ni. Aaah.
:(

" Ya Allah yang Maha Membantu Hamba-hambanya, bantu aku, bantu rakan-rakan ku, bantu kami semua. Ya Allah yang Maha Pengampun, ampunkan dosa kami ya Allah. Panjangkanlah umur kami dan temukanlah kami dan Ramadhan kembali, ya Allah. Ameen."

Serious saya tak sabar Ramadhan tahun depan.

2 comments:

hanisah~ September 18, 2009 at 8:53 PM

kurang asam. kbnykan kwan nt tggl dkat Selangorlaaah, mentang2 rumah die kat KL XD. rumah bahot,n far je kot dkat KL. takpee.. x nak ajk die dtg rumah beraye~

anith~ September 27, 2009 at 2:46 AM

eh, eh, eh, alala syilap, alaa, kiranya kl tu selangor jugaklah,gasak je, masuk je sekali tu, adik beradik lain bapak je tuh. Haha. Heh,sarah sory tak pg rumah nt. :(