Saturday, August 22, 2009

Alhamdulillah, selesai!

7 Comments


Gaa, Alhamdulillah, the exam is finally over!

Selepas dilanda suhu badan yang naik melepasi paras normal sehingga menyebabkan peperiksaan terpaksa tidak dihadiri dan menganugerahkan saya pengalaman peperiksaan di luar waktu peperiksaan, yang turut menyebabkan saya terlewat merdeka 2 hari (merdeka la sangat, smu lagi sebulan), Alhamdulillah semuanya berjaya dilepasi jua, syukur.

Juga saya amat bersyukur, Alhamdulillah setakat ini semua kertas jawapan yang cikgu kembalikan kepada saya, hanya mempunyai angka 8 dan 9 di awalnya, syukur sangat, semoga result-result yang lain juga hanya berangka 8 dan 9 di hadapan. Semoga result kawan-kawan saya juga begitu. Goodluck everyone! 7 unit, insyaAllah! Sama-sama la kita berdoa, may result yang berjaya mengukir garis melengkung ke atas di wajah kita, akan kekal dan yang melengkung ke bawah dapat kita perbaiki sama-sama, dalam saki-baki masa yang tinggal. InsyaAllah.

p/s: emi, GOODLUCK, TAFSIR! (haha, kesian emi, lepas cuti pun ada paper lagi, gara-gara? demam.) Saya pun tak pasti kenapa, apa yang saya tahu, bilangan murid yang terpaksa delay paper seperti saya ramai dan semuanya gara-gara penyakit ini. Tapi Alhamdulillah saya cuma 2 paper, mereka LIMA. gaaa.

7 comments:

Anonymous August 23, 2009 at 5:12 AM

bila tarikh exam SMU..cg nk taw..ceh sebuk plak..hehe

anith~ August 23, 2009 at 4:44 PM

28 September cg. aaaa. kurang sebulan tolak, minus, subtract cuti raya seminggu ada laa g 3 minggu, tolak lain2 lg 2minggu gaaaaaaaa!

Anonymous August 23, 2009 at 8:43 PM

tolak men2 lagi..n tolak tdo makan n jalan2 sume2 tggal sehari..ceh melampau..hehe..good luck.

anith~ August 24, 2009 at 3:44 AM

jahaat. aaaa. haha, welcome cgu.

AnGgUr_MaNiS September 8, 2009 at 9:00 AM

ckgu ashikin!!!
doakan smu sya gak ar!!!
bole kan!!??

emy February 7, 2010 at 3:49 PM

nithh,hahahha.

emy February 7, 2010 at 3:49 PM

nithh,hahahha.