Saturday, August 22, 2009

sangatMANIS!

6 Comments



Glimpsing back. First day of Trial.

Jujur, saya sangat-sangat tidak bersedia untuk peperiksaan kali ini. Ada masalah yang masih menganggu pemikiran saya walaupun telah seminggu cuti diberikan. Sungguh, sehingga pagi itu fikiran saya masih terganggu. Saya risau. Risau kalau ia terus menganggu keputusan peperiksaan saya nanti.

Saya senyum tapi hanya wajah saya yang senyum. Kemudian kawan-kawan saya datang dan merekalah yang menceriakan hari saya, yang berjaya buat saya mengukir senyum dari hati. Sebuah paper bag warna 'gold', haha, diletakkan di atas meja saya dan bila dikeluarkan isinya, naaaah, mrs. teddy lagi besar dr Aliyah, haha. Serius, comel sangat.

Thank You Very Much Syira, Tira, As and Nana!
You Make My Day!
Sayang KALIAN sangat-sangat!

Apa yang lebih mencomelkan, pulang dari sekolah, saya bangga tunjukkan teddy bear baru saya pada Aliyah. Saya letak dia sebelah Aliyah, tau tak apa Aliyah buat, saya tahu awak tak tahu, haha, dia kiss, dia hug, dia kiss, dia hug teddy bear saya. Comel sangat! Dua si comel. If only ada camera waktu tu. Aliyah betul-betul 'act' macam kakak pada teddy bear tu. Kecomelan mereka tidak dapat dihuraikan dengan kata-kata. Kena tengok sendiri. Dahla kalau Aliyah peluk teddy bear tu tangan dia tak sampai, betul teddy ni lagi gemuk dari Aliyah, pendek berapa sentimeter je dari 'kakak' dia tu.

Apa-apa pun terima kasih rakan-rakan.

6 comments:

Anonymous August 23, 2009 at 5:10 AM

wahhh comel...bkn nt taw tp aliyah n teddy bear uh..hehe..wahhh buat blog x habaq..ketuk ketampi 10X..

anith~ August 23, 2009 at 4:47 PM

aliyah mewarisi kecomelan dari sape cikgu, teddy bear comel sbb tuan dia comel. eeih, cg antara org first ana bgtau tau, haaaaaa.

Wan Reggae August 23, 2009 at 6:49 PM

oOoo..patut la aritu xbgi org mesej die..ade problem..sory gagu aritu k...

Anonymous August 23, 2009 at 8:44 PM

eleh..byk la nt bgtaw..cg taw pun tgk dr blog2 org len..konon bgtaw cg..cehh emo plak..hahaha

anith~ August 24, 2009 at 3:41 AM

eyhhhh cgu ana bg la, 2 kali resent dah. ana pun diam2 la cg tak layan, touching2, haha

AnGgUr_MaNiS September 8, 2009 at 8:59 AM

This comment has been removed by the author.