Monday, August 03, 2009

Hi! Finally, My bloggy, haha.

2 Comments


Hi! Yup, yup, yup, ni saya. Okay2, tak yah cakap saya tahu kamu rindu saya, haha, saya pun!

Why buat blog?

Mmm, klu saya bagi jawapan saja2, tak boleh terima eh? Ya laaaa. Mmm, sebab, first nk tunaikan janji dekat Wardah. (hehe, sory dear, like lambat sangaaat). Then, sebab, nak release stres, of course, lagi, sebab, hey saya, grown-up girl kan, kena la cipta kelainan sikit pada hidup ni, and last but not least to share stories with siapa2 yg saya tak boleh nk share cerita dengan dia. =]

This blog was born on 2 August (birthday Aliyah!) and di saat saya sepatutnya kena habiskan hafal feqah, like banyak lagi, gaaa. Anith, wake up, trial, minggu depan, minggu depan, aaa.

Applecuddle knapa?

Suka hati saya laaaaaa. haha.

Ha, nak bg amaran, kepada sesiapa yang nak hilangkan bosan, baik jangan baca blog saya, lg bosan, bosan kang! K got to go now, feqah saya dh rindu saya. Byes!

p/s:blog ni, saya just bagi sayang-sayang saya je baca jd kalau kamu boleh access blog saya maksudnya saya sayang kamu la tu!

p/s: ketika blog saya masih private.

2 comments:

Anonymous August 23, 2009 at 5:16 AM

aw aw..terharu u luv me..aw..aw